torsdag den 18. december 2008

A. Bregendahl.... Nu med Macbook....

For mange vil det nok komme som 2008 største joke, andre falder ned af stole, hvor en helt anden gruppe vil fryde sig, og sige.... Told you so!!!!

Men faktum er nu en gang, at jeg: Allan Bregendahl, har anskaffet mig en Macbook. De fleste vil måske undre sig lidt, i og med, at jeg har været blandt foreste linie i "Min PC kan NØJAGTIGT det samme som din Mac, til den halve pris" koret, men alt dette skete inden Microsoft besluttede at Windows Vista er fremtiden...... Jeg er IKKE imponeret, og eftersom suporten, og videreudviklinen af XP slutter om en måneds tid, var det på tide at kigge sig om, efter noget nyt.

Jeg har altid syn's at de der Macbook så lidt lækre ud, så julegaven til mig, fra mig version 2008 blev så en Macbook med tilhørende iphone! Yes sir....

Nu mangler vi vel bare at jeg stemmer på Pia K til næste folketingsvalg!?!?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar